Avatar billede nyegaard Nybegynder
15. oktober 2007 - 20:39 Der er 8 kommentarer

"Lite" mp3 program med store knapper

Hejsa...Jeg skal bruge et "let" program til at afspille mp3 filer med!!! Det må helst ikke bruge ret meget hukommelse...Det eneste det skal kunne er at spille mp3 filer fra en playlist...alt andet er ligegyldigt!!!

Da det skal bruges på en computer med Touch skærm skal det have nogle rimeligt store knapper man kan ramme (Play, pause, stop, frem, tilbage osv.)

Winamp full er fx. for krævende...håber det giver en ide om hvor "lite" det skal være...

På forhånd tak
Avatar billede zerocrash Nybegynder
16. oktober 2007 - 06:13 #1
Winamp med et andet skin ville være et kvalificeret bud...

LITE-version (kun afspiller, intet andet skrammel)
Download (direkte link!): http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp55_lite_en-us.exe

Skins (frit valg)
http://www.winamp.com/skins
Avatar billede nyegaard Nybegynder
16. oktober 2007 - 20:22 #2
Ja...Men jeg kan ikke finde nogle "Full screen" skins til winamp lite!!!
Avatar billede zerocrash Nybegynder
17. oktober 2007 - 04:26 #3
Har du prøvet den her:

http://www.winamp.com/skins/details/144419

Der skal leges lidt med skin'et før du får det i Playmode 4 men - det er nok det tætteste du kommer på et fullscreen-theme...
Avatar billede nyegaard Nybegynder
17. oktober 2007 - 18:40 #4
problemet er bare at det ikke er super simpelt!!! Det skal seriøst ikke være mere end 5 fede knapper .´)
Avatar billede nyegaard Nybegynder
17. oktober 2007 - 18:54 #5
Hehe og så tror jeg heller ikke at det er så godt når description starter med : "Anunaki has landed! And it's here to take your computer resources away!"
Avatar billede zerocrash Nybegynder
20. oktober 2007 - 10:14 #6
Ja, okay, den spottede jeg desværre ikke - :) Jeg beklager... men så er jeg ikke bekendt med andre skins...
Avatar billede nyegaard Nybegynder
30. oktober 2007 - 12:51 #7
hehe...men tak for hjælpen!! Håber at der er en anden der kan komme med en lille guldklump!!
Avatar billede zerocrash Nybegynder
28. oktober 2009 - 19:04 #8
Lukketid?