Avatar billede Sjode Praktikant
18. oktober 2007 - 12:17 Der er 3 kommentarer

Ekstern Harddisk til Vista

Jeg har en veninde der gerne vil have en ekstern harddisk som back up til sin computer, men hun har Vista. Jeg har set på en ekstern harddisk til hende, men der står der står, at det er til styresystmerne til og med XP, kan den også bruges til hendes computer?

På forhånd tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2007 - 12:55 #1
Ja - det er kun medfølgemde software der er til xp - disk vil virke fint i Vista.
Avatar billede matcho Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:33 #2
Da den og materialet blev produceret tænkte man ikke på Vista.
Jeg har fire forskellige de virker alle med Vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2007 - 20:19 #3
svar?