Avatar billede koldstar Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges - betalt opgave

Hej

Jeg søger 1 eller 2 udviklere der kan hjælpe mig lidt. Jeg er selv udvikler, men har lidt for meget at se til i øjeblikket og kunne derfor godt bruge et par ekstra hænder. Jeg beskriver de enkelte opgaver herunder, så kan I jo byde ind hvis I er interesserede.

Opgave 1.
ASP.Net C# - Nyt koncept til www. Der skal i første omgang sparkes en demo i luften hvilket forventes at tage ca 1 uge (40-50 timer). Jeg vil helst have en fast pris på opgaven, så interesserede må gerne komme med en ca pris beregnet udfra 45 timer. I får selvfølgelig lov til at justere pris og timeantal når i får mere afvide om opgaven. Der er også mulighed for at få en bid af kagen hvis det har større interesse (evt også en kombination)

Opgave 2.
PHP - eksisterende CMS system der skal udvides med nye funktioner og implementeres ny kunder i. Her vil jeg bare gerne have en timepris.

Hvis du mener du passer til en, eller begge, opgaver så send en mail til ronni (AT) haastrupit.dk med oplysninger om priser og hvad du tidligere har lavet.

Du bestemmer selv om du vil afregnes med A-skat (alm løn) eller B-skat

De ovenstående opgaver er rene webopgaver, men hvis der sidder en digtig vb.net udvikler der har mod på en windowsapplikation må han/hun også gerne sige til.
Avatar billede jinxit Nybegynder
19. oktober 2007 - 00:05 #1
Jeg mener at have læst at der er nogle rimeligt strenge restriktioner vedr. afregning via. B-skat, så jeg ville nok lige læse op det dette, eller kontakte SKAT, inden du går videre med denne løsning. Bare en venlig advarsel, er bestemt ingen ekspert på skatteområdet og jeg kan naturligvis tage fejl ;o)

Hvis det har nogen interesse, har jeg arbejdet med PHP ved siden af datalogistudiet siden 2001 som freelancer og tager en timepris på 450 kr/t ex. moms. Til dagligt arbejder jeg som C# programmør med ASP.NET2.0 platformen, men det har ikke umiddelbart nogen interesse at lave det i min fritid også (ikke den store fan af MS værktøjerne);o)

Jeg smider dig gerne en mail med yderligere oplysninger; men lad mig vende den om, nu kender du prisen - og vilkårene, dvs. at det skal laves off business hours - så kan du smide mig en mail, hvis det har nogen interesse... [erik.aarslew (at) gmail.com]
Avatar billede koldstar Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:05 #2
jinxit> Jeg er skam heller ikke ekspert på området. Men så snart du fakturer en for noget arbejde du har lavet er det vel B-skat der betales. Dette gælder uanset om man har et CVR-nummer eller ej. Tror jeg :-)

Du får lige en mail også..
Avatar billede jinxit Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:25 #3
Aye... men ligeså snart der er tale om "lønmodtager" forhold, så er det B-honorar og en helt anden boldgade. Igen, kan tage fejl, men det er fandme svært at orientere sig ordentligt på skatteområdet...

- Sidder som formand i en sportsklub i fritiden og er stødt mod de usynligt opstillede skattemure ved mere end én lejlighed ;o(
Avatar billede japping Nybegynder
22. oktober 2007 - 08:22 #4
kortfattet version vedr. B-indkomst:

Hvis arbejdstager ikke er momsregistreret kan denne sende en faktura til arbejdsgiver. Arbejdstageren får udbetalt/overført beløbet og skal selv sørge for at indbetale moms, AM bidrag og opgive indkomsten som B-indkomst på selvangivelsen.

Hvis arbejdstager tjener mere end kr. 50.000,- om året på denne måde, kan denne vælge at blive momsregistreret. Så har man muligheden for at trække momsen fra på evt. udgifter.
Avatar billede olsenit Praktikant
04. november 2007 - 14:39 #5
japping:

Ja bortset fra at man slet ikke må OPKRÆVE moms hvis man ikke er momsregistreret.
Avatar billede koldstar Nybegynder
30. september 2008 - 20:09 #6
luk