Avatar billede freeman Nybegynder
10. juni 2001 - 07:12 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Er der en som vil lave en lille Flash Animation ?

Jeg er ved at lave IT-administrator Sammenslutningens hjemmesiden, dertil skal jeg lave lavet et eller andet fanshy som logo.. Derfor søger jeg en som kan lave et eller andet med noget bevægelse i..

Jeg kan ikke give noget for det, men jeg håber da der er en som vil hjælpe alligevel :-)

Senere kan jeg nok få brug for en Flash designer, hvis en kunde ønsker lidt flash, så det er jo rart at have en klar på listen :-)

Kontakt mig evt. direkte på ICQ: 43056488
Avatar billede snebold Nybegynder
10. juni 2001 - 08:24 #1
Hmm Put dette ind i Freelance Kategori\'en :)
Avatar billede riversen Nybegynder
10. juni 2001 - 08:30 #2
godt svaret. Du fortjener pointene 100% ;-)
Avatar billede snebold Nybegynder
10. juni 2001 - 08:37 #3
Nej da :)
Avatar billede p-frank Nybegynder
10. juni 2001 - 12:13 #4
Hvad så med lidt flere point ??? .. Du har 88
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. juni 2001 - 15:31 #5
Prøv at downloade swish fra http://www.swishzone.com med dette værktøj kan du lave små flash animationer på 2 minutter

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
02. juli 2001 - 20:01 #6
Hvad med at lukke?!