Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genveje forsvundet!

Efter jeg ved en fejl kom til at klikke i "Skjul" i mappeindstillinger i Windows XPs dokumentmappe er alle mine Windows genveje/programmer forsvundet fra skrivebord, startmenu osv - og google toolbar er væk og kan ikke installeres samt en del andet.

Jeg har klikket fluebenet væk fra "skjul" igen, men det hjalp intet.

De fleste genveje har jeg manuelt fået frem igen men der mangler stadig en del. Når jeg prøver at oprette nye bogmærker i Explorer, så siger den at den allerede eksisterer, men den vises ingen steder.. Meget mystisk =)

Nogen der ved hvordan jeg får mine programmer og genveje igen?
Avatar billede enya Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:37 #1
Måske "dumt" spørgsmål: Har du forsøgt med en systemgendannelse af Windows..?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:41 #2
Nej, har også overvejet at geninstallere, men det tager så laaang tid med alle drivers osv. Jeg prøver lige, hvis det ikke sletter noget?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:47 #3
Damn fandt en til mappe der var "skjult" den var fejlen.. Så jeg nåede ikke gendannelse, men mange tak for forslaget enya!
Avatar billede enya Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:50 #4
Godt du fik det til at virke... :)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
23. oktober 2007 - 20:59 #5
Jo tak! En uge siden Windows gik loco =)