Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. oktober 2007 - 06:24 Der er 1 kommentar

Webdesigner søger arbejde..

Hej.

Jeg er en 30 årig ung mand der søger noget arbejde. Jeg har beskæftigede mig med computer det meste af mit liv, og kan lave mange forskellige områder af computerarbejde. Jeg startede mine dage i alverdens tegneprogrammer, så gik jeg over i 3d verden 3d studio max, og har lavet 3d figurer og objekter i godt 6-7år. Jeg har mange egenskaber og muligheder inde for grafik verden, og kun fantasien er grænsen. Jeg begyndte at lave hjemmesider for et par år tilbage, og idag laver jeg orginale hjemmeside, som alle hver især er selv kodet og ikke genbrug af andres materiale. Jeg beskæftiger mig med Php, Mysql database, Css, Html... Så mulighederne er mange.

Jeg ønsker at arbejde hjemmefra, men kan til gengæld tilbyde effektivt arbejds levering af de forskellige opgaver der måtte være. Jeg har flere timer hjemme at kunne arbejde i, plus min arbejds rytme er meget hurtigere her, hvor min arbejds station er sat op. Jeg kan tilbyde komplette løsninger, enkelte opgaver, timelønnet, accort.. Tja kom med en opgave og kom med en pris, så snakker vi om det.

Jeg kan tilbyde at lave 3d video'er, film, reklamer, billeder, tutorials i real time med tale, hjemmesider, databaser, billeder, banner, logo'er... Ja det meste. Jeg har lavet meget arbejde i 3d som ikke rigtig kan postes her, da største delen var til et computerspil, som jeg dog stadig har en demo liggendne af, men har lavet nogle hjemmesider:

www.colourpointen.dk
www.theburningdoom.com
www.cha-mamitosu.dk

og en del andre for venner og bekendte. I er velkommen til at kontakte mig på min mail eller poste her så folk har en fair chance for at følge med. Lad mig hører nærmere om hvad du/i har brug for, så tager vi det der fra...

          Mvh.. Mwm

Mail: mwm77@msn.com
Avatar billede nikkor Nybegynder
15. november 2007 - 15:34 #1
Hej. Dine links tiltaler mig ikke specielt, men måske kan vi finde ud af noget. Har masser af arbejde hvis du er rimelig god, stabil og billig :-)

Kasperjoon@hotmail.com