Få doneret computere til skole ?
Jeg hjælper pt. til med at lave noget netværk og internet på en skole for autistiske børn.Desværre er en del af computerne så gamle at selv dr.dk/oline ikke kan køre ordentligt. (Lang tid siden jeg har arbejdet med Pentium II :) )
Skærmene er stort set også alle omkring 10 år gamle.
Derfor tænkte jeg på om der måske var mulighed for at få doneret nogle ældre pc'er og skærme fra et firma/firmaer ?
Kravene er jo ret simple, og en 15" fladskærm, har jo reelt ingen værdi hvis den også skal skiftes ud.
Er der nogen der har erfaring med noget som dette ?
Alle inputs modtages med glæde!
