Avatar billede vendelbo Nybegynder
26. oktober 2007 - 12:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

tastertur acer 3005

Mit tastertur  og touchpad virker kun i fejlsikker tilstand er der noget hjælp at hente. tak på forhånd
Avatar billede nva Praktikant
26. oktober 2007 - 12:49 #1
Dit batteri er i stykker. Fjern batteri, hold powerknap nede i 20 sekunder, sæt strøm fra nettet til men uden batteri. Hvis det virker nu, skal du købe et nyt batteri.
Avatar billede vendelbo Nybegynder
26. oktober 2007 - 13:30 #2
tak for det gode råd
Avatar billede nva Praktikant
26. oktober 2007 - 13:35 #3
Velbekomme. Jeg kan se at du ikke har for vane at acceptere svar og få lukket dine spørgsmål igen. Det kan betyde at folk bliver uvillige til at hjælpe dig i fremtiden, så for din egen skyld bør du få lukket dine tidligere spørgsmål. http://expfaq.dk/?
Avatar billede nva Praktikant
30. oktober 2007 - 10:07 #4
Respons?
Avatar billede vendelbo Nybegynder
30. oktober 2007 - 10:59 #5
unskyld hvis jeg ikke har accepteret det .Det vil jeg så gøre her .
Og tak for det gode råd. Detvar lige det der skulle til.Batteriet var kortsluttet.
Avatar billede nva Praktikant
30. oktober 2007 - 11:24 #6
Du skal IKKE selv lægge et svar, men markere mit navn ude i venstre side og 'acceptere' svaret.
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2010 - 07:52 #7
Fint nok, at du fik accepteret og dermed lukket dit spørgsmål - meeeen mindre fint at du bare tog point selv ;)