Avatar billede lowfire Nybegynder
27. oktober 2007 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webshop uden indkøbskurv?

Jeg har i længere tid nu ledt efter et script til at vise produckter på en hjemmeside, men uden en indkøbskurv.
Det skal være sådan at man kan oprette/opdatere/slette produkter på hjemmesiden med billeder.

Findes der sådan et script derude?

Takker :-)

Michael.
Avatar billede cot Nybegynder
27. oktober 2007 - 17:01 #1
ja, jeg har før set et på hotscripts:
Maranshop, http://www.hotscripts.com/jump.php?listing_id=58505&jump_type=1

Der skulle den være: http://www.webstart.frac.dk/maranshop for eksempel på hvordan jeg fik min til at se ud...
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2007 - 19:17 #2
Men vi snakker vel ikke en webshop, men nærmere noget produkt administration.
Avatar billede cot Nybegynder
27. oktober 2007 - 19:32 #3
Ja, og det var de tjeg viste ham, i det kan man oprette/opdatere/slette produkter, men det er uden indkøbskurv, og man kan vise billeder...
Avatar billede lowfire Nybegynder
05. november 2007 - 02:35 #4
Undskyld den lange ventetid, har ikke været hjemme :-)

Men jo det er som jakobdo siger en side til produkt administration.
Avatar billede lowfire Nybegynder
09. november 2007 - 23:32 #5
Lukket :-)