Avatar billede blang-jang Nybegynder
28. oktober 2007 - 13:18 Der er 5 kommentarer

Er Zepto godt?

Hejsa.

Nu har jeg været på jagt efter en pc i lidt tid.
Af det er jeg nået frem til at det beste for mig
så ud til at være "Zepto".
Jeg har søgt en del om det, og jeg har heldigvis
problemmer med at finde noget dårligt om det.
Nu slutter jeg så af med at prøve her! :)

Blang-Jang
Avatar billede Six Nybegynder
28. oktober 2007 - 13:28 #1
Jeg har nu i 3 år brugt den samme zepto laptop, og ALDRIG hat det mindste problem med den. Den kører sågår på den første installation af mit XP endnu og jeg er altså ikke den bedste til at holde styr på sagerne mht. at diskfragmenterer osv. Så jeg vil til enhver tid anbefale zepto. Jeg synes også deres kundeservice er i top. Så thumbs up fra mig ihvertfald :)
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2007 - 13:32 #2
Zepto for god kritik alle steder, du kan se div. Zepto test her:
http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser_laptops.php

Min egen søn (Ingeniørstuderende), har for ca. 3 mdr. siden købt en Zepto 6625WD.
Den bruges til f.eks Autocad, photoshop,div. spil som f.eks WOW.
Det kører efter hans udsagn bare perfekt.
Avatar billede blang-jang Nybegynder
28. oktober 2007 - 15:45 #3
Lyder fantastisk :D
Avatar billede komputerdk Mester
29. oktober 2007 - 17:39 #4
det eneste negative man kan sige om Zepto er at deres softwareløsning er ret dårlig , hvis der er nogen.. (fx restore af windows etc).
Avatar billede haverslev Novice
20. marts 2008 - 20:45 #5