Avatar billede Dominix Novice
29. oktober 2007 - 14:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En server, to sites

Hej,

Jeg har et website problem.

Jeg har to domæner: ays.dk og stautrupcup.dk ("cup.dk")
Filerne ligger i hhv c:\AYSroot og c:\AYSroot\CUProot

cup.dk er nyt, dvs. ays.dk har altid virket.

Lige nu er mit problem at hvis jeg går ind på cup.dk, så får jeg index.php fra AYSroot (førhen fik jeg 404 eller 403, alt efter hvad jeg havde rodet med)

Jeg har også ays.dk/miamivice, som virker som den skal, cup.dk har samme rettigheder både i folderen og iis som "miamivice".

Jeg tror jeg fik forklaret det rigtigt ellers må i jo kommentere

På forhånd tak :)
Avatar billede sherlock Nybegynder
29. oktober 2007 - 15:00 #1
Du skal sætte host-header på din CUProot/IIS-applikation.
Avatar billede Dominix Novice
29. oktober 2007 - 15:49 #2
Det har jeg.

www.stautrupcup.dk
og
stautrupcup.dk
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
13. november 2007 - 23:10 #3
jeg vil anbefale dig at du  i inetpub opretter to mapper, en til hvert af sitene. I IIS skla du selvfølgelig oprette et nyt site til hvert af sitene og i din sites skal du selvfølgelig definere roden af sitet. I Host-header skal du så skrive www.ays.dk for aysroot og www.cup.dk for cuproot.
Avatar billede Dominix Novice
19. marts 2008 - 16:27 #4
Jeg har droppet projektet
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
19. marts 2008 - 19:52 #5
det var en skam, det er eller meget let og køre to sites på en web server med iis.