Avatar billede virtualdurran Nybegynder
30. oktober 2007 - 16:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gummidutter til labtop

Jeg har en ASUS lab, som har mistet 3 ud af de 4 aflange "gummeføder" den har, så den står ik skide godt mere. Nogen der ved om man kan købe sådan nogle og hvis man kan, hvor kan jeg så finde dem?

På forhånd tak :)
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
30. oktober 2007 - 18:17 #1
SÅ HJÆLP MIG DOOOOOOOOOOOG! :D
Avatar billede enya Nybegynder
30. oktober 2007 - 19:11 #2
Har selv købt nogle "alternative" dupper, som egentlig er beregnet til at klæbe under urtepotter, i et byggemarked. Man kan måske også finde noget, som kan bruges i.st.f. "rigtige" dupper i en hobbyforretning..
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
03. november 2007 - 10:17 #3
Det er da lige en af de ting jeg tjekker :)
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
12. november 2007 - 23:43 #4
enya>> du kan da lige smide et svar på den der, så vanker der lige point :)
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 23:52 #5
Okay. Hvis du da har fundet noget, der kan bruges..? Ellers ta'r du bare point selv.. :-)
Avatar billede enya Nybegynder
14. november 2007 - 23:18 #6
Hej virtualdurran. Husk at lukke spørgsmålet også.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
17. november 2007 - 19:33 #7
Hej, Husk at lukke spørgsmålet... :)
Avatar billede enya Nybegynder
26. november 2007 - 12:48 #8
Hej igen.. Husk at acceptere mit svar og lukke spørgsmålet.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
27. november 2007 - 00:06 #9
Hej .. Husk at acceptere mit svar og lukke spørgsmålet... :)
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:15 #10
HUSK at lukket soørgsmålet...! :)
Avatar billede enya Nybegynder
22. december 2007 - 15:55 #11
Hej virtualduran: Er du gået i hi..? :) Lukker du ikke lige spørgsmålet..? Mvh. enya