Har en lille access-DB med 5 tabeller og tilsvarende relationer. Den tilgås fra Visual Studio, et ASP.NET program lavet i C#. Ingen problemer.... Heller ikke fra browser. Når jeg vil åbne den med Access fra Office 2007 har den skrivebeskyttet databasen og siger at jeg skal save en kopi for at lave rettelser. - Hvorfor og hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen?
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Det kan være det er vista's rettighedspis - har du prøvet at højreklikke på db-filen og åbne den som admin ? Prøv at google lidt på microsoft.dk, der står lidt om forkellige trix når man kører access i vista
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.