Avatar billede markbarner Praktikant
05. november 2007 - 16:57 Der er 2 kommentarer

Proffessionel PHP/Joomle programmør søges til samarbejde

Hej allesammen,

Jeg har mit eget firma, ComputerArts.dk, hvor jeg får mange forskellige opgaver ind. Jeg outsourcer i kompetente folk hvis der er opgaver jeg ikke selv kan løse alene. På det seneste er der et par opgaver på hjemmesider med joomla backend, som jeg har brug for hjælp til...

Derfor søger jeg en programmør/firma som er dygtig(e) nok til at "skrædder-sy" løsninger i joomla. Gerne en freelancer. Jeg kan selv lidt kode så jeg forstår logikken, jeg koder bare ikke mere. Jeg har brug for et godt samarbejde med een der kan holde overblikket og leverer til sine deadlines. En der er klar på udfordringer og opgaver af forskellig art.

Du bør også have lidt smag for godt design, så du nemt kan se hvis et design ikke er godt nok - eller at der feks er et table der er formateret grimt og noget css der ikke er tjekket nok...

Du arbejder hjemmefra eller har et kontor (helst på sjælland, dog er alle henvendelser velkomne).

Du er har selvfølgelig professionel tilgang til tingene, er pålidelig, går op i at brugervenligheden er i top, du er leveringsdygtig og elsker udfordringer med deadlines, du har måske endda selv dit eget firma...

ComputerArts er et seriøst enkeltmandsfirma, så et godt samarbejde er derfor vigtigt.

Tjek vores website: www.computerarts.dk

Lad mig høre fra dig snarrest. Ring gerne eller smid en email
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. november 2007 - 01:43 #1
du skal være velkommen til at tage kontakt til os, vi kan klare det hele inden for PHP og en masse inden for programmering generelt. Dog påtager vi os ikke designer opgaver, vi arbejder fra vores hjemsted Skive men tager opgaver i hele Nord Europa, så du er meget end velkommen til at kontakte os hvis du har brug for assistance.

Du kan tage en tur på vores hjemmeside og læse lidt om nogle af de ting vi har lavet, http://www.mc-solutions.dk eller give mig et kald på 405 11 627

Mvh
Mikkel Christensen, MC Solutions
Avatar billede gidzmo Nybegynder
13. december 2007 - 12:43 #2
Hej
Vi har lavet en del i Joomla efterhånden, og fået skræddersyet egne moduler i Joomla som passer til de flestes behov.
Se mere på www.zup.nu
Kim