Avatar billede kenp Novice
05. november 2007 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

en guide til repair til vista på dansk

Hejsa

Ja jeg søger en guide til at lave en repair til Vista, kravet er at det helst skal være en billed guide. og ihvertfald på dansk.

Jeg har prøvet at søge efter en, men syntes ikek jeg har fundet nogen guide. Da jeg ikke lige "gider" tage op og fixe det for min morfar.. (ja han er kun 85)

Nogen som har et link til en?
Avatar billede hcma Novice
05. november 2007 - 21:11 #1
Avatar billede kenp Novice
05. november 2007 - 22:49 #2
Ikke helt.

Det hans problem er at hans kontrolpanel er forsvundet.... samt at hans stifinder er blevet "defekt" mangler setup.exe.. (hans egne ord).

Så den kan godt starte op.
Avatar billede kenp Novice
05. november 2007 - 22:52 #3
hov så lige denne del. http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/5c59f8c1-b0d1-4f1a-af55-74f3922f3f351030.mspx#ESE

jeg forsøger at sende den tilham :) tilbage melding kommer hurtigst muligt.
Avatar billede hcma Novice
05. november 2007 - 23:49 #4
hvis kontrolpanel samt stifinder er forsvundet, skyldes det temmelig sikkert Nero Burning.

Gør følgende:
gå ind i regedit og find følgende sted:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Cpls

slet nøglen der hedder: NeroBurnRights.cpl
eller omdøb den til:  NeroBurnRights2.cpl

(det er nemlig helt sikkert Nero Burn Rights som smadrer det hele)
Avatar billede kenp Novice
06. november 2007 - 10:12 #5
jeps det er nemlig Nero som har "smadret" det.. Det var sku god oplysning det der :) dropper su så også lige et svar.
Avatar billede hcma Novice
06. november 2007 - 12:56 #6
svaret kommer her  :o)
(Nero er klar over problemet og har lovet at der kommer en patch om "kort" tid)
Avatar billede hcma Novice
06. november 2007 - 12:57 #7
pling  :o))))))
Avatar billede kenp Novice
06. november 2007 - 18:53 #8
Det er da altid noget ;) (venter lige på min morfar.....) men kan jo være han har formateret igen igen igen igen igen igen igen igen. (ja jeg har bare generelt opgivet ham...)