Avatar billede doodoo Novice
10. november 2007 - 15:23 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Video intro søges

Hejsa

Vi er en WoW guild der søger en intro på ca. 3-6 sekunder hvor vores navn indgår - til vores ingame movies.

Jeg foreslår noget 3d gøjl - men hvis du har en bedre ide så er den mere end velkommen.

Vi skriver self. kredit på hjemmesiden.
Vores navn skal fremgå: Saints of Chaos

På forhånd tak
Avatar billede cypherbeast Nybegynder
18. november 2007 - 23:51 #1
Her er mit første bud
http://www.youtube.com/watch?v=tv923O0kaws
Jeg kunne godt bruge lidt mere info om f.eks. musik stils ønske
Avatar billede doodoo Novice
19. november 2007 - 10:23 #2
Det er cool - men lige stille nok til et "Gå amok spil" :)
Ja, det er meget svært at forklare, også når det er "gratis" at få lavet.
Avatar billede cypherbeast Nybegynder
19. november 2007 - 17:17 #3
Jeg prøver nåske noget andet senere, men jeg kunne godt bruge njeres logo som fil for at lave bedre kvalitet.
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 00:51 #4
Ved du har skrevet at du vil have en intro på 3-6 sekunder. Må indrømme jeg synes det er lige kort nok, hvis jeg skal skulle som seer kunne se, hvem der står bag filmen.

Derfor lavede jeg en film på 10-11 sekunder:

http://youtube.com/watch?v=-64sV-9iqYI

Idebeskrivelse:
Jeres logo (som jeg iøvrigt rentegnede) fader ind, man identificerer sig med jer. Mere behøver der ikke være i en intro. Teksten bliver tydeligt og står i et antal sekunder.
Optrappende lyd kommer, hvor filmen til sidst fader ud i hvid --> Her fortsætter den med en indgame film.

Har filmen i bedre kvalitet liggende.
Så hvis i synes om det, og gerne vil smide en lille reklame/credit på jeres side, kan jeg sende den til dig via mail. Du kan skrive din mail herinde, hvor jeg så efter kan sende dig filen og link til min portefolie :)
Avatar billede doodoo Novice
23. november 2007 - 01:10 #5
den er cool - kan du smide en baggrund på?
evt. http://www.etherjammer.com/img/Stormwind.png

og måske skygge bag logo'et så det ikke falder ud i bg'en?

en sidste ting, der er sort for længe i starten, kan det cuttes lidt?
ellers helt kanon, også musikken er cool :)
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 15:10 #6
Avatar billede doodoo Novice
23. november 2007 - 16:55 #7
Super cool - ninous[a]saintsofchaos.com
kan du smide den til mig? så accepterer jeg dit oplagt, flot.
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 18:37 #8
Hej, er ikke ved min egen compuuter. Kommer jeg først til engang imorgen, sender dig filmen og link dér :)
Avatar billede doodoo Novice
23. november 2007 - 22:46 #9
Cooles :D
Avatar billede minus Nybegynder
23. november 2007 - 23:59 #10
Mail sendt til ninous[a]saintsofchaos.com :)