Avatar billede stoholm Novice
12. november 2007 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernadgang til Win2000 Proff.

Hej !
Jeg skal have fjernadgang til en win2000 proff via lokalt netværk.
Hvordan logger jeg mig på denne pc fra en XP home ??

Det skal være sådan at win2000 er låst når den bruges, så VNC eller lign. går ikke.
Hvordan virker Remote Desktop?? Kan det anvendes og hvordan sættes det op??
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
14. november 2007 - 08:20 #1
Remote desktop kan IKKE benyttes på Win 2000, har selv rodet med det :-( Og jeg har desværre ikke et bud på hvad du kan bruge i stedet :-(
Avatar billede stoholm Novice
14. november 2007 - 19:22 #2
Øv,øv - havde håbet på det kunne lade sig gøre på den ene eller den anden måde.
Er det muligt hvis jeg opgraderer den til XP Home?? Og hvis ja, hvordan gør man så??
Avatar billede stoholm Novice
24. juli 2008 - 11:39 #3
Lukker og slukker.