Avatar billede siraklausen Nybegynder
13. november 2007 - 11:20 Der er 12 kommentarer

kopiere en floppy disk

hej alle

Jeg har en gammeldaws floppy disk som jeg gerne vil kopiere.

der er defekte sectore på den som jeg meget gerne ville kopiere med da programmet skal bruge de defekte sectore

mvh

Anders
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 11:34 #1
Og hvad er problemet??
Avatar billede siraklausen Nybegynder
13. november 2007 - 11:53 #2
Problemet er at jeg ikke kan kopiere disketten så den virker efter en kopi
Avatar billede quartz Nybegynder
13. november 2007 - 12:14 #3
dvs det er en kopibeskyttelse der skal med over?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 12:47 #4
Avatar billede quartz Nybegynder
13. november 2007 - 12:49 #5
dd kan ikke kopiere en rigtig kopibeskyttelse med over
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 15:34 #6
"dd kan ikke kopiere en rigtig kopibeskyttelse med over" Hvad mener du??
Avatar billede gammelhat Nybegynder
13. november 2007 - 16:09 #7
jeg tror der menes, at hvis producenten har lavet en ikke-standard floppy, så skal der en speciel kopierngsmetode til for at få alle data med
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2007 - 17:53 #8
Og præcis den lille manøvre vil jeg mene bliver klaret af dd, men det ku` godt nok være sjovt at høre fra spørgereren, han har måske forædt sig i valgflæsk
Avatar billede siraklausen Nybegynder
15. november 2007 - 13:16 #9
Nej jeg har ikke forædt mig :-)

grunden til at jeg vil kopiere alle sectore selv dem med fejl i er at det program der bruger disken skal åbenbart bruge de defekte sectore.

det ville være nice at kunne tage en kopi af disken da vores leverandør vil have 5500 for en ny(med defekte sectorer) til et program vi allerede har købt til 300000
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 15:25 #10
Har du forsøgt med den metode jeg anviser
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2007 - 18:16 #11
Hallooooo
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 08:10 #12
Hallooooooooooooo