Avatar billede ziox Nybegynder
13. november 2007 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intranet fejl på Windows Vista Home Premium 32bit.

Hej Eksperter.
Jeg har et problem, jeg kan ikke komme ind og checke mit skoleskema på min Vista Home Premium 32bit bærbar. Den er sprit ny og det er egentlig en skole bærbar, så det er ret træls for mig.

Siden er: http://www.strueres.dk/ftpweb/webmail-skemaweb/webmail-skemaweb-start.html
Eller bare http://bweb.strueres.dk
Jeg kan sagtens på min stationære computer med samme bruger og password. Jeg aner ikke hvorfor, den loader lidt og så er fanen hel hvid og der står i venstre hjørne at der er opstået en fejl på siden. Jeg har rodet lidt med internet indstillinger slået beskyttet tilstand fra, men det virker stadig ikke. Jeg kan sagtens logge ind på webmailen, men bare ikke det intranet. Det går mig ret meget på når det er en skole computer jeg har.
Tak for opmærksomheden. :-)

Hilsen Nikolaj.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2007 - 12:57 #1
Jeg ved ikke om det vil hjælpe, men prøv at tilføje siden til "Websteder, du har tillid til"

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> "Websteder, du har tillid til"
Avatar billede ziox Nybegynder
13. november 2007 - 13:00 #2
Argh, hvor er jeg dum! Jeg havde selfølgelig ikke installeret Java som den skal bruge.
Men tak!
Det virker nu. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. november 2007 - 13:01 #3
Okay, godt du fik det til at funke.  :-)