Avatar billede starbotz Praktikant
16. november 2007 - 09:40 Der er 1 løsning

Tilretning af musikfiler

Hej med jer.
Dette er noget der har irriteret mig længe. Jeg har for flere år siden rippet alle mine CD albums og har al min musik liggende som mp3-filer.
Jeg har en mappe til hver kunster/gruppe og i den mappe har jeg denne kunsters/gruppes sange liggende. Dvs. kunstermappen er IKKE underopdelt efter album.
Derfor kommer jeg tit ud for at jeg fx har et par af kunsterens albums OG et opsamlingsalbum, hvilket betyder dubletter af visse sange.
Jeg sletter dubletterne, men kan herefter kun tilknytte en given sang til ét album, når man højreklikker på filen og går i Egenskaber > Detaljer. Det er irriterende, for når jeg så fx i Windows Media Player vælger at se albums under en given kunster er der altid nogle numre, som mangler på det ene eller andet album, fordi det i virkeligheden hører til på mere end et album, men ikke kan knyttes til flere end ét.

Ved nogen, om man kan knytte en sang til mere end ét album?
Avatar billede starbotz Praktikant
17. november 2007 - 13:17 #1
Nevermind, jeg lukker spørgsmålet.
Media playeren sutter for vanvittigt, gider slet ikke bruge den.