Avatar billede askask Nybegynder
20. november 2007 - 22:51 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne hjælp filer

Hjælp :-) Jeg kan ikke åbne flere af hjælpefilerne til diverse programmer - bl.a. også WIN XP's egen hjælp og support? Der kommer timeglas i 1-2 sekunder og så sker der iøvrigt intet.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede resten Nybegynder
21. november 2007 - 11:18 #1
Prøv kun at reindstaler hjælp og Support: Gå til C:\Windows\inf\pchealth.inf.  Højreklik og vælg install.

Og husk at have din cdrom klar :)
Avatar billede askask Nybegynder
21. november 2007 - 12:15 #2
Har prøvet men når den kommer til der hvor jag skal isætte min WIN XP cd med filen HELPCTR.EX, så vil den ikke mere.
Avatar billede resten Nybegynder
21. november 2007 - 19:50 #3
Du skal browse dig frem til filen.
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2007 - 20:34 #4