Avatar billede celzo Nybegynder
21. november 2007 - 10:06 Der er 3 kommentarer

Vista KUN engelsk!

Hvordan får jeg tredje parts programmer til IKKE at installere sig på dansk, jeg vil at ALT forbliver engelsk, kører engelsk vista og er pissetræt af flersproglige programmer som insistere på at installere sig med sine crappy danske oversættelser argh!!!!!!

OS: Engelsk
Keyb.layout: Dansk
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. november 2007 - 20:34 #1
Det kan du ikke. Hvis jeg laver et program, hvor jeg vælger at lave brugergrænsefladen på dansk, så kan du ikke gøre så meget ved det.
Avatar billede celzo Nybegynder
23. november 2007 - 12:35 #2
ikke det jeg mener :).. du har disse MUI eksempelvis NVIDIA driveren som ud fra hvilket sprog du køre installere sig selv på dette sprog, på XP kan man undgå det ved at ændre Regional settings men det fungere ikke i Vista :(
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. november 2007 - 16:33 #3
Hvis du kører engelsk OS, så forstår jeg ikke umiddelbart, hvor andre programmer skulle "gætte" andre sprog fra.

Jeg bruger i øvrigt selv engelsk Vista, både hjemme og på job.