Avatar billede srn1 Nybegynder
21. november 2007 - 18:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hva siger i til denne her?

Hej

Hva siger I til denne bærbar? Det skal siges at jeg putter dobbelt så meget ram i, og en dobbelt så stor harddisk! Derudover vil jeg også opgradere processoren til 1,66 GHz Intel® Core™2 DUO T5450 667MHZ 2MB.

http://zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=313&notebookid=673

Udover at der ikke er noget styresystem eller noget særligt godt grafikkort i, er der så noget jeg overser. Jeg sys det er enormt billigt nemlig.

Den skal kun bruges til internet og poker :-)

Med venlig hilsen

Søren
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2007 - 20:10 #1
Når den ikke skal bruges til andet end poker, internet og måske have lidt dokumenter og billede redigering, så ville jeg fortrække at få en 2.0 Ghz Cpu istedet for en større harddisk. Det er billigere at få den med større cpu i, fra starten af.
Avatar billede srn1 Nybegynder
11. januar 2008 - 02:25 #2
tak