Avatar billede denner1989 Nybegynder
22. november 2007 - 23:29 Der er 2 kommentarer

Billede på billede og hente billeder?

Hejsa..

Jeg har søgt, men lidt uden held..

1. Hvad hedder funktionen, som gør at jeg kan få lagt et billede over på et andet billede?

2. Så et script, der henter alle billeder (.png,.gif osv.) fra en mappe, og så skal den automatisk smide mit logo oven på de andre billeder?

Hvis du har et eksempel, ville det være perfekt.. :)

Mvh, Dennis.
Avatar billede zynzz Praktikant
23. november 2007 - 20:49 #2
Der er allerede en artikel om det på exp.dk: http://www.eksperten.dk/artikler/1132