Avatar billede lklingenberg Nybegynder
23. november 2007 - 11:03 Der er 2 løsninger

Små højttalere til laptop

Hi E,

Vi har lige nedlagt hjemmekontoret, og jeg har derfor nedtaget mine højttalere. Jeg savner nu alligevel at kunne sidde og høre noget godt musik eller se en film via min laptop inde i stuen uden at skulle have hovedtelefoner på. Er der nogen, der kan anbefale mig nogle små men hæderlige højttalere som kan lægges ind i skabet, når jeg ikke bruger dem.

Jeg ved ikke, om det er muligt at få nogle højttalere som trækker på computerens strømforsyningen eller om der altid skal ekstern forsyning til.

Anbefalinger må gerne ske med henvisning til produktanbefalinger på nettet.

/Lars

Points fordeles mellem relevante anbefalinger.
Avatar billede genloc Nybegynder
27. november 2007 - 14:57 #1
Har ikke set nogle Højtalere der kan ta strømmen igennem USB inu, så hvis det skal være uden strøm skal du kig efter et headset istedet

Men se på edbpriser.dk/PC Højtalere og vælg 2speakers kan anbefale alt hvad Creative og logitech har lavet.

Logitechs er lidt billigere ser det ud til dog.
Avatar billede lklingenberg Nybegynder
18. maj 2008 - 19:54 #2
lukker