Avatar billede srn1 Nybegynder
25. november 2007 - 20:15 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Problemer med lydkort

Hej alle

Jeg håber der er en kyndig person derude der vil hjælpe mig med mit problem.

Jeg har mistet lyden på min stationære pc. Hver gang windows starter op kommer der en meddelse med at der er fundet et multimedielydkort, og om den skal installere det. Fint nok... men den kan ikke finde softwaren til det. Hverken når jeg prøver med den software der kom med pc'en eller med min XP cd. What to do??

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 20:44 #1
Er det et lydkort som du har købt efter din pc eller fulgte det med?
Avatar billede srn1 Nybegynder
25. november 2007 - 21:59 #2
Det var med da jeg købte den.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 22:28 #3
Har du prøvet at søge på driveren på nettet?
Avatar billede srn1 Nybegynder
25. november 2007 - 22:44 #4
Nej for jeg ved end ikke hvilket mærke det er. Kortet er heller ikke at finde under enhedshåndtering. Er næste skridt at skille computeren ad og kigge efter, og derefter downloade en ny driver?
25. november 2007 - 23:12 #5
System Information tool ->
http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html
Direkte ->
http://www.download3k.com/DownloadLink1-SIW.html

kan oplyse dig om hardwaren - og meget mere !!!
Avatar billede srn1 Nybegynder
25. november 2007 - 23:37 #6
Fedt program :-)

Men det hjælper mig ikke synderligt. Kan stadig ikke finde ud af hvad der sker. Eller hvilket kort der sidder i. SIW kunne nemlig heller ikke registrere det :-(
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2007 - 13:34 #7
du kan da skille det ad og se hvad der står.