Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 11:34 Der er 4 kommentarer

Excel i PowerPoint

Har et problem med en ppt :

På en af de slides jeg har modtaget er der indsat et Excel 2000 regneark. Det består af mange faner med grafik og et med data.

Jeg vil arbejde videre med al grafikken og kun justere i dataene (som danner grafikken).

Er der en metode til at exportere hele regnearket tilbage i Excel ?

Det er ikke til strækkeligt at copy/paste fanebladet med data !
Avatar billede supertekst Ekspert
26. november 2007 - 12:51 #1
Hvad sker der når du dobbelklikker på regnearket?
Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 13:51 #2
Så åbner det som et .xls, hvor jeg kan bladre på fanebladende, men kan ikke gemme det udenfor PowerPoint som en .xls som jeg gerne vil.
/caslin
Avatar billede supertekst Ekspert
26. november 2007 - 15:41 #3
Hvis du har dobbeltklikket - skulle du kunne vælge et faneblad ad gangen - Ctrl+A - åbne et tomt regenark og indsæt. Dette kan så gentages fra næste faneblad.

Måske lidt langsommeligt..
Avatar billede caslin Nybegynder
26. november 2007 - 15:59 #4
Halløj der,
er prøvet før jeg skrev herinde :-)
S'føli kan jeg kopiere det over Excel, men referencerne til "data"fanebladet følger ikke med.
Der ligger flere 100 rækker og 50 kolonner på "data"fanebladet, som skaber grafikken på 8 andre faneblade, hvorfor jeg vil have mulighed for at gemme den indsatte fil i .ppt som .xls.
/caslin