Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
27. november 2007 - 23:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man bruge en softphone på cybercitys ip-telefoni-løsning?

Jeg har bestilt cybercity internet telefoni over den router jeg i forvejen har.

Den har indbygget adaptor, så man kan tilslutte en alm. analog telefon.

Kan man istedet bruge en softphone, og stadig køre over cybercitys system? (QoS osv)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. november 2007 - 22:02 #1
Kan det virkelig passe, at ingen ved dette?

Ingen der har brugt en softphone med deres Cybercity?
Avatar billede steelman Novice
21. december 2007 - 20:54 #2
Jeg aner ikke om det kan lade sig gøre - kan nok godt tvivl på det.
Men hvis du går ind routeren via den "skjulte" menu (http://10.0.0.1:2033/rpVoIP.html) skulle du kunne se brugernavn og password på telefoni-kontoen i routeren. Måske du kan bruge de oplysninger der er tilgængelige her, til at sætte en softphone (fx. X-lite) op med. Jeg har ikke selv cyberCity Telefoni så jeg kan ikke rigtig hjælpe meget mere end dét - men skriv hvad du finder frem til :-)
Avatar billede steelman Novice
23. december 2007 - 12:53 #3
Øhh lige for at være sikker - hvilken router har du fra CC?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
27. februar 2008 - 22:29 #4
Hov, sorry.. Jeg fik det aldrig til at virke.

Talte med cybercity - og de var rimelig lukkede.