Avatar billede tdktman Juniormester
28. november 2007 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wireless problem

Jeg har fik et problem da jeg ville prøve at logge på et nyt trådløst netværk.
Min computer får en blå skærm der siger IRQL_Less_or_or_equal.

Jeg har så startet op i fejlsikret tilstand, og fundet ud af at den er gal med mit trådløse netkort.
Jeg har så deaktiveret netkortet, og så kan jeg få computeren til at starte op uden problemer.
Men jeg skal jo have det trådløse netkort til at virke igen, så jeg fandt nogle nye drivere: wireless 2200bg network driver, og istallerede dem, men uden held, den popper stadig op med den blå skærm,,,,,,?? er ved at gå helt amok!! :(

Håber nogen kan hjælpe hurtigst muligt.

Mange tak
Avatar billede thesheriff Nybegynder
29. november 2007 - 06:57 #1
Prøv at fjerne kortet i Enhedshåndtering og genstart.
Avatar billede tdktman Juniormester
30. november 2007 - 08:09 #2
Jeg har fjernet kortet fysisk nu, og så formateret computeren + geninstalleret hele windows xp. Men så snart jeg sætter kortet i igen, så kommer den blå skærm op igen. :(
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. november 2007 - 09:18 #3
Prøv med en anden PCI-port.

Hjælper det ikke, så prøv et andet kort.
Avatar billede tdktman Juniormester
30. november 2007 - 20:22 #4
Det er desværre en bærbar computer, så kan ikke vælge en anden pci port.

Er totalt lost her.

Virkelig ingen der kan hjælpe`?
Avatar billede tdktman Juniormester
19. januar 2009 - 14:18 #5
har løst det, det viste sig at være en indstilling på routeren, hvor der var valgt en anden slags trådløst netværk som windows åbenbart ikke kunne håndtere.