Avatar billede larsrg Nybegynder
29. november 2007 - 22:35 Der er 2 kommentarer

TDC Erhverv og IP telefoni

Jeg har fået adsl genem mit arbejde (TDC Erhverv). Derfor er der installeret en Netopia router.

Jeg har hidtil kørt IP-telefoni gennem Unotel (bruger en IP-adapter - ZyXEL P2302R-P1), men det kræver at der åbnes for en række porte i routeren.
Da det er TDC Erhverv koster det 950 kr. + moms at få ændret ændre i routerens opsætning. Dette giver mig et spørgsmål:

Hvis man ønsker at have ip telefoni, fra andre udbydere end TDC, er der så nogen der har et forslag, der ikke krlver at der åbnes porte.
Jeg vil gerne oveføre mit nuværende telefonummer.
Avatar billede comeasyouare Nybegynder
30. november 2007 - 11:09 #1
Havde selv et lignende problem, og fandt ud af at det var muligt at henvende sig i sin lokale TDC butik og medbringe den installerede Netopia router (incl medleverede kabler), og få den byttet kvit og frit til et almindeligt bredbånds modem. Så kan du jo blot bruge din gamle router, og alt vil være som det hr været hidtil.

Jeg har hørt noget om, at det skulle være viksomheds relateret om det er muligt at lave denne bytte handel, men om der er noget om det ved jeg ikke, så forhør dig hos din lokale TDC
Avatar billede comeasyouare Nybegynder
29. december 2007 - 14:10 #2
noget nyt?