Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 13:42 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

2 spørgsmål ...

Hey.. Jeg har 2 spørgsmål:

1) Jeg har en jubii mail konto.jubii.dk ...
Andre der har dette.. Kan I heller ikke komme ind ???

2) jeg har lige formateret C og der kommer hele tiden en scriptfejl frem når jeg går ind på hjemmesider ..
Hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:45 #1
2) Opdatere browseren?
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 13:47 #2
ok jeg prøver..
Avatar billede teqno Nybegynder
12. juni 2001 - 13:48 #3
1 Nej.

2. Er det javascript fejl? For så kan det være at din browser ikke kan kører java. ellers kan du prøve at formatere hele din pc.

-Teqno
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 13:49 #4
Hele pcen er formateret..

Hvad siger den når du prøver at komme ind ??
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:49 #5
hvilket operativ system kører du? (win95, win98 etc.)
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 13:52 #6
win98
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:53 #7
Hvad er det for en fejl du får med den browser?
Avatar billede teqno Nybegynder
12. juni 2001 - 13:53 #8
p-frank->

2) Gå op i funktioner->Internet instillinger. Og se om java er slået til der.

Avatar billede annikadk Nybegynder
12. juni 2001 - 13:54 #9
gå ind i egenskaber for IE..
derinde i den sidste fane skal du fjerne krydset i \"vis alle scriptfejl\" eller hvad der nu står..

bruger ikke IE for tiden, men det er DERFOR du får fejlmeldingerne
Avatar billede teqno Nybegynder
12. juni 2001 - 13:56 #10
Og under fanen \"avanceret\" skal du sætte et Hak i \"Java JIT-compiler...........\"
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 13:56 #11
Ja annikadk, men tror du ikke at de fleste sider er testet bedre end at man får scriptfejl hele tiden? Det tror jeg nu nok de er, så det er ikke det, der er i vejen. Det kan måske løse det, men det er ikke en holdbar løsning.
Avatar billede teqno Nybegynder
12. juni 2001 - 13:58 #12
Eller lav et brugerdefineret sikkerhedsniveau, under fanen \"sikkerhed\" så kan du slå alt til og fra..

Og det med jubiiposten: Der står bare at login-siden ikke kunne findes
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. juni 2001 - 14:00 #13
spectual: NEJ
Og tro mig. ved det fra mine IE-dage..

Åbnede lige IE. og under \"Avanceret\" der der gx. \"disable script debugging\" og \"Display a notification about every script error\" under \"browsing\"
Det er eneste måde jeg kender.
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 14:02 #14
Jeg tror du har ret tegno... Jeg skal lige tjeckke noget og så kommer jeg tilbage..
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:03 #15
Jeg kører ikke med script debugging slået fra og støder stortset *aldrig* på scriptfejl.

Nok næmerere et spørgsmål om browser version / eller noget helt andet.

Forresten, du behøver ikke at råbe. Jeg er ikke døv.
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 14:05 #16
annikadk >> jeg har tjeckket det .. og det er ikk rigtig..
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. juni 2001 - 14:05 #17
sorry...
er bare ret pirrelig.
det var nærmere _nej_

brugte somregel nyeste (ikke beta) version, og går ud fra at windows-update (eller hvad OS du er på) er brugt så du er oppe på det gamle niveau.
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 14:07 #18
jeg er ved at installere Explorer 5.5 .. og ser og det løser problemet..
Avatar billede teqno Nybegynder
12. juni 2001 - 14:09 #19
Virkede det med at ændre sikkerheds niveauet?
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 14:09 #20
annikadk >> ????
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:10 #21
ie5.5 ser faktisk ud til at være en hel del bedre end 5.0
Avatar billede p-frank Nybegynder
12. juni 2001 - 14:23 #22
Tak for svarene ;)
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:25 #23
øhhhhhh p-frank, hvorfor afviser du når du siger det virkede med at opdatere browseren?
Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:26 #24
jf.

jeg er ved at installere Explorer 5.5 .. og ser og det løser problemet..

og

2) Opdatere browseren?  (1. kommentar)