Avatar billede ekinci Praktikant
10. december 2007 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

eksportere og importere mails

hej alle derude.

Jeg skal til at formatere min harddisk, men vil gerne eksportere alle mine mails, og importere dem igen efter installationen.

Hvordan gør jeg og skal jeg bruge nogen programmer.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2007 - 18:50 #1
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. december 2007 - 20:39 #2
Det nemmeste er blot at gemme din outlook.pst fil. Der er ikke behov for import/eksport.
Avatar billede ekinci Praktikant
11. december 2007 - 09:06 #3
hej,jeg har lavet en pst. fil og lagt den på skrivebordet. når jeg dobbelt klikker på den kan den ikke åbne programmet, er dette meningen ?

skal jeg bruge nogen programmer ?

når jeg så har formateret skal jeg så bare importere denne pst. fil tilbage til outlook ?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2007 - 09:48 #4
Den skal ikke åbne programmet når du klikker på den, og du skal ikke bruge noget andet program. Bare gør som beskrevet i linket, så kører det.

Kopier .pst filen over på den nye pc og følg guiden:

Sådan importeres data fra en .pst-fil til Outlook
Brug nedenstående trin for at importere en .pst-fil til Outlook:
1. Klik på Importer og eksporter i menuen Filer. Hvis menupunktet ikke er tilgængeligt, skal du holde markøren stille over tegnene nederst i menuen og derefter klikke på Importer og eksporter.
2. Klik på Importer fra et andet program eller en anden fil, og klik derefter på Næste.
3. Klik på Privatmappefil (.pst), og klik derefter på Næste.
4. Skriv stien og navnet på den .pst-fil, du vil importere, og klik derefter på Næste.
5. Marker den mappe, du vil importere, eller marker toppen af hierarkiet for at importere det hele, og klik derefter på Udfør.

Husk at filen ikke må være skrivebeskyttet. (Også beskrevet i linket)
Avatar billede ekinci Praktikant
11. december 2007 - 10:30 #5
hej vejmand

tak for hjælpen, og jeg håber at jeg har givet dig pointene rigtigt.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2007 - 10:36 #6
Velbekomme, og tak for point.  :-)