Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 12:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Alle Tjenester unde Msconfig er Stoppet ?

Hej Alle!

Min computer frøs og jeg blev nød til at slukke den ved at holde tænd/sluk knappen nede! Da den så startede op igen tog den vildt lang tid om at komme ind i windows igen og loadede alt meget langsomt! Den viser også Windows Klassik Tema nu ? hmm! Jeg har så været inde og kigge i msconfig - Tjenester og der er alt stoppet! og det har jeg på fornemmelsen at det ikke skal være?! Håber virkelig nogen kan hjælpe! Er igang med at skrive projekt :(
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2007 - 13:34 #1
Prøv med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 13:37 #2
Det er desværre Deaktiveret :(
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2007 - 13:41 #3
Okay, ærgeligt, endnu en god grund til altid at have den aktiveret.  :-)
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 13:46 #4
hehe ja! Syntes bare det er mærkeligt at efter en "koldstart" så er der intet som funker! (
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2007 - 13:51 #5
Har du prøvet at genstarte igen?
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 13:52 #6
ja op til flere gange :) Intet hjælper! Forstår det ikke!
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 13:53 #7
okay nu virker det satme! har lige afinstalleret et program :D
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2007 - 13:58 #8
Oki, godt du fik det til at funke igen. Husk at lukke spørgsmålet.  :-)
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
13. december 2007 - 15:14 #9
Yes!