Avatar billede alvion Nybegynder
16. december 2007 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til videreudvikling af stor hunde-hjemmeside

Grundet travlhed har vi brug for en ekstra programmør, der kan bidrage til at videreudvikle www.gipote.dk

Gipote.dk er med 60.000 månedlige besøg i dag en af de største portaler til formidling af hunde i Danmark.

Vi har mange nye idéer til portalen, men mangler tid til at udvikle dem. Derudover har vi to andre portaler på tegnebrædtet, som du også kan blive involveret i.

Portalen er udviklet i Ruby on Rails, du skal derfor have erfaring med dette system, eller have interesse i at sætte dig grundigt ind i det, inden du begynder at arbejde for os.

Hvis ovenstående har interesse, så kontakt Carsten Gehling på carsten@sarum.dk
Avatar billede cot Nybegynder
17. december 2007 - 15:58 #1
Jeg har en idé til dine programører:
Gør så siden vises korrekt i firefox, det virker lidt uprof... bare et godt råd...
Avatar billede alvion Nybegynder
17. december 2007 - 18:23 #2
Tak for et godt (omend i konteksten lidt ligegyldigt) forslag. :-)

Det er også på vores arbejdsseddel, omend jeg tror, at det løser sig selv meget snart. Siden stod helt perfekt i Firefox... lige indtil vi satte "julepynten" på. :-)
Avatar billede lakridserne Nybegynder
13. april 2009 - 21:21 #3
Hvis I stadig mangler en kunne jeg måske godt være interesseret.
Avatar billede alvion Nybegynder
13. april 2009 - 21:38 #4
Det gør vi ikke længere - beklager at jeg ikke har lukket spørgsmålet før nu.
Avatar billede lakridserne Nybegynder
13. april 2009 - 21:42 #5
Ok - helt i orden.