Avatar billede alvion Nybegynder
17. december 2007 - 11:11 Der er 1 løsning

Søger programmør med erfaring i Outlook add-ins

Vi har et webbaseret intranet system, hvortil vi har lavet en Outlook add-in til at integrere kalender funktionerne med vores system.

Vi skal nu igang med at forbedre denne integration. Vi leder derfor efter en freelance programmør, der har erfaring med programmering af Outlook add-ins, og som har arbejdet med specifikt kalender delen.

Vores nuværende add-in er udviklet i VSTO (Visual Studio Tools for Office), så erfaring i dette vil være en fordel, men ikke et krav.

Hvis det har interesse, så kontakt os på carsten@sarum.dk
Avatar billede alvion Nybegynder
18. august 2010 - 11:49 #1
lukket