Avatar billede cdull Nybegynder
20. december 2007 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Left og Right image på div border.

Hej Folkens.

Jeg har 2 images, hver 1 px høj, som jeg gerne vil bruge som borderimages på mine divs.

Hvordan gør jeg dette ?
Avatar billede tweak Nybegynder
21. december 2007 - 15:24 #1
Så vidt jeg ved så kan du kun det via CSS3 og ganske få browser understøtter CSS3
Avatar billede cdull Nybegynder
21. december 2007 - 19:45 #2
Hvad gør man så, når man har en en side, hvor man vil have noget specielt grafik til at være kanten på ens content area ?
Avatar billede kew1n Nybegynder
21. december 2007 - 20:07 #3
Hmm.. Har du mulighed for at vise et eksempel på hvordan det skal se ud?.. tror ikke jeg har forstået det helt korrekt.
Avatar billede cdull Nybegynder
22. december 2007 - 00:19 #4
Jeg fandt ud af det på anden vis. Ved at have en div i venstre og højre side, og give dem en baggrund og lave background-repeat på dem.

Fik dog et andet problem, men koden til det kan ses i dette spørgsmål hvor jeg har postet mit andet problem.
http://www.eksperten.dk/spm/811477