Avatar billede smiske Nybegynder
22. december 2007 - 13:32 Der er 7 kommentarer

Importer Email konti i MS Outlook 2007

Hejsa, i mit gamle Office XP kunne man eksportere samtlige ens email konti, tænker her på POP3, SMTP og ikke mindst brugernavn OG password.....formatere sin PC og derefter impotere det hele igen, inklusive passwords til ens mails.

Den mulighed forsvandt i Office 2003 og jeg har savnet den lige siden, nu har jeg forsøgt igen i Office 2007 og igen ser det ud til den mulighed ikke eksisterer :-(

Så, kort sagt kan man i MS Outlook 2007 eksportere ens email indstillinger inklusive password osv til en anden PC ?
Hvis ikke det er muligt findes der så andre Microsoft eller 3 parts programmer der kan klare dette ?

Har 8 mail konti, og jeg bruger dem alle, så er et helvede at skulle kode dem ind hver gang man reformaterer eller tager en ny bærbar i brug.

Håber der er et kvikt hovede herinde der kender til en måde ovenstående kan lade sig gøre :-)

//Henrik
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. december 2007 - 15:46 #1
http://www.zdnet.de/downloads/prg/3/h/de5N3H-wc.html dette program skulle dække dine behov. findes også på engelsk http://www.mobackup.com/
Avatar billede smiske Nybegynder
22. december 2007 - 16:27 #2
Tager det også passwords til ens email konti med i backup'en således den automatisk smider dem ind på en anden pc også ?  Så vidt jeg kan se får man i deres shareware verison ikke mulighed for at prøve det.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. december 2007 - 18:38 #3
jeg ved det ikke, men jeg skal lave en prøve selv her i juledagene indtil må du
evt lave en test selv.
Avatar billede smiske Nybegynder
22. december 2007 - 19:27 #4
Ville gerne lave en test selv, men ifølge hans/deres hjemmeside kan i shareware versionen ikke tage backup/genskabe af ens email konti, og så er der jo ingen grund til at teste.
Har dog skrevet til dem og spurgt om det er muligt og hvorfor i alverden de har fjernet den mulighed i deres shareware version når det formentlig er det mange skal bruge.
Avatar billede oz1jux Nybegynder
24. december 2007 - 00:02 #5
Man kan i 2007 version af Outlook importer og ekporter sine indstillinger.
Man kan også importere mails fra Outlok express
Avatar billede smiske Nybegynder
24. december 2007 - 00:15 #6
Når nu du skriver indstillinger.....inkluderer det så også passwords til ens mail konti?
Avatar billede oz1jux Nybegynder
24. december 2007 - 00:21 #7
Det gjort den her da jeg importere mine email konti også dem så jeg hente ved min udbyder