Avatar billede kondicykel Nybegynder
23. december 2007 - 18:01 Der er 8 kommentarer

den viser ikk ikoner på skrivebord?

Hey sidder hjemme hos min farmor... der er opstået det problem at hun ikk kan se ikonerne ude på skrivebordet... mappen desktop ligger i den rigtige mappe skulle jeg mene... det er engelsk version af xp.
distanation for desktop.
C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop.

ved ikk hva problemet kan være sys jeg har prøvet alt.. kan nogen hjælpe mig? helst inden jeg tager hjem den 25:)
Avatar billede hcma Novice
23. december 2007 - 18:17 #1
du har selvfølgelig checket at Vis ikoner ikke er slået fra. (de findes ved at højreklikke på skrivebordet og kigge i "arranger ikoiner efter..."
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2007 - 18:25 #2
Eller prøv med en systemgendannelse.

På dansk:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
23. december 2007 - 19:00 #3
... og du ER logget ind som "Administrator" ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2007 - 20:07 #5
Ja...
Sidste gang kondicykel deltog i eget spørgsmål var 23/05-2006 13:59:05 ....
Avatar billede kondicykel Nybegynder
25. december 2007 - 12:12 #6
hehe nej nej...fik ikk svaret fordi det er en travl tid:p.
Det fordi jeg ikk har brug for at spørge så meget:D
kendte faktisk ikk den der funktion... rimelig latterligt:p
men tak for hcma det nu virker det.
og tak til jer andre for at ville hjælpe:) hvordan er det jeg gir dig de point?:p
Avatar billede hcma Novice
25. december 2007 - 13:23 #7
jeg lægger et svar :o)
så hopper du helt ned til venstre -> marker mit navn dernede og med det markeret trykker du på accepter-knappen
25. december 2007 - 18:54 #8
... latterlig og latterlig ... man /nogen _kan_ føle det er latterligt at skrive til dig når du alligevel ikke vender tilbage ...

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=kondicykel&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar