Avatar billede ekinci Praktikant
30. december 2007 - 17:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

alternativ email program

hej alle herinde.

Før jeg formaterede min HD oprettede jeg en .pst fil, hvor jeg brugte outlook fra office pakken ( vistnok outlook ekspres) men jeg vil nu ikke bruge denne program længere. De få programmer som jeg har fundet understøtter ikke .pst fil, da jeg selvføldelig gerne vil have alle mine mail igen.
så mit spørgsmål er om der er nogen herinde der kender et program, hvor jeg kan få alle mine mail på + skal undetstøtte POP3.
( Er ikke interesseret i web mail.)

på forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. december 2007 - 17:54 #1
En .pst fil er fra Outlook, ikke Outlook Express.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 17:55 #2
Det postprogram som følger med Office er nu Outlook og ikke Outlook Express.

Outlook Express er en standard i Windows XP og som er erstattet af Windows Mail i Vista.

Hvad med at bruge Outlook et kort øjeblik og derefter fx. exportere det til Thunderbird.
Avatar billede ekinci Praktikant
30. december 2007 - 18:14 #3
har du en link til denne thunderbird og er den brugervenlig ?

jeg går ud fra at de kan kommunikere sammen.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 18:18 #4
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 18:19 #5
Men jeg kan ikke huske om den kan importere .PST filen sådan direkte uden om Outlook
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 18:22 #6
Brugervenlighed er et vidt begreb, jeg synes den er lækker, da jeg kan få den til at opdele alle mine pop3 konti som hver sin Indbakke og Sendt (Det vælger man når man opretter kontoen i Thunderbird)
Avatar billede ekinci Praktikant
30. december 2007 - 18:39 #7
hej, jeg har lige downloadet programmet ser fint ud, men jeg har det problem at jeg desværre ikke har min office cd længere, men kun.pst filerne på mit d drev.så det bedste ville være et program der kan åbne .pst filer.

har du andre ide'er.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 19:14 #8
Kender det ikke, men fundet med en Google søgning: http://www.mailnavigator.com/reading_ms_outlook_pst_files.html
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 19:16 #9
Avatar billede ekinci Praktikant
30. december 2007 - 20:46 #10
hej igen, jeg har fundet den gamle cd og overført det hele tilbage til outlook og igen til thunderbird, så det hele virker nu, tak for hjælpen.

send et svar så jeg kan give dig nogen point.
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 20:47 #11
Det var så lidt, håber du bliver glad for Thunderbird.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2008 - 01:16 #12
Så mangler du blot at acceptere svaret ! :-)