Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2008 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FLASH EKSPERT søges

Jeg går og tumler med nogle idér og mangler derfor et samspil med en flash Ekspert til at finde ud af hvad der kan lade sig gøre i praksis.

Det er en krævende opgave, og i første omgang er det kun på et meget basalt plan.
Jeg ønsker simpelthen at finde ud af hvad der kan lade sig gøre...

Håber at der er nogle af jer specialister der kan hjælpe mig.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
02. januar 2008 - 22:29 #1
Du er velkommen til at kontakte os:

http://relationhouse.com

MVH

Jon Hauge
Avatar billede studious_design Nybegynder
03. januar 2008 - 08:44 #2
Du kan finde en masse dygtige studerende IT-folk på www.projektopslag.dk, vi har jævnligt kontakt med studerende der ser vores site igennem for nye projekter, som de kan pusle med enten i fritiden eller som eksamensprojekter.

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2008 - 09:13 #3
Jeg takker for jeres henvendelse, som tingene ser ud lige nu kommer projectet til at ligge på hylden hvertfald indtil næste år, men jeg retter nok henvendelse til jer senere.
Vil hver smide et svar !
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2008 - 18:43 #4
Det lader det ikke til.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. maj 2008 - 13:07 #5
Du er også meget velkommen til at kontakte mig. Jeg har 9 års erfaring i udvikling af flash, 3D grafik og webdesign. Se masser af eksempler i mit portfolio:

www.larsholmgaard.dk