Avatar billede jan Novice
03. januar 2008 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kopi af celler - igen

Jeg har en timeforbrugsoversigt baseret på en variabel datoliste. Datolisten er en sammenhængende liste der indholdsmæssigt kan varierer fra mellem 1-12 måneder. Kolonnerne ser således ud;
a=datoliste
b=ugedage
c=arbejdstids start
osv.
Jeg her fået hjælp til at kopirerer  celler som alene tilhører f.eks.januar måned over i ark 2. ( se spørgsmål kopi af celler)

Nu har jeg brug for hjælp til følgende:
Hvis jeg har en datoliste fra feks. januar til maj vil jeg gerne havde kopiret f.eks.
21 januar til 20 februar til ark2
21 februar til 20 marts til ark3
21 marts til 20 paril til ark4

osv.

denne inddeling kanm ikke være en fast periode, men skal være variabel, således at man kan fastsætte denne periode ud fra konkrete behov f.eks. 18 til den 19 i næstkommende måned.

da jeg tror det er en vanskelig opgave giver jeg 200 point.
Avatar billede excelent Ekspert
03. januar 2008 - 17:07 #1
måske noget i denne stil

http://pmexcelent.dk/xxFlyt.xls
Avatar billede jan Novice
03. januar 2008 - 20:52 #2
Det virker - mange tak der var en stor hjælp

du får dine point.
Avatar billede excelent Ekspert
03. januar 2008 - 20:56 #3
ok velbekom
ellers siger du bare til