Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. januar 2008 - 18:00 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Point retur. Vil ikke starte med ny cpu

http://www.eksperten.dk/spm/812839
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. januar 2008 - 23:14 #1
Skal vi bare splitte?
Avatar billede degnens Juniormester
06. januar 2008 - 00:11 #2
Ja, hvis I er tilfredse på den måde er det fint bare at splitte. Jeg synes, jeg har lært noget fra jer begge, med mange relevante svar, jeg kan bruge. Desværre nåede jeg at sende den nye cpu retur med posten, inden det gik op for mig, at jeg havde misforstået bartreaks svar. Men det er jo ikke jeres skyld. Tusind tak for hjælpen. Jeg går videre med at få løst gåden og skriver resultatet ind i det oprindelige spørgsmål når jeg har det, så alle der læser med kan blive lidt klogere.

Godt nytår.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. januar 2008 - 10:23 #3
degnens... smid et svar her..O)
Avatar billede degnens Juniormester
06. januar 2008 - 11:57 #4
Øh, jeg skal vel ikke have points? Det er bare akyhne, som skal have nogle af dem du fik, ikke?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. januar 2008 - 15:45 #5
Degnens, smid et svar..O)
Avatar billede degnens Juniormester
14. januar 2008 - 11:15 #6
Jo, det kan jeg jo godt - men det er jo ikke mig, som skal have points, eftersom det var mig, der stillede spørgsmålet...