Avatar billede coderdk Praktikant
11. januar 2008 - 13:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fuldtid: PHP-Udvikler søges

Vi søger netop nu en PHP-udvikler med interesse for web 2.0 og et godt øje for hvad der virker på nettet. Du brænder samtidig for de nyeste teknologier og har mindst et par års erfaring med udvikling i PHP, Javascript og/eller Ajax.

Dine opgaver vil primært bestå i udvikling og videreudvikling af cutting-edge websites. Det kunne eks. være eksisterende og nye community sites, søgning eller nye content sites.

Arbejdet foregår i tæt samarbejde med designere, projektledere og produktansvarlige.
Du vil indgå i et udviklingsteam, bestående af vores tekniske direktør samt en række eksterne udviklere, som fokuserer på at udvikle og designe fremtidens websites.

I stillingen vil der være gode muligheder for løbende personlig og faglig udvikling gennem afvekslende arbejdsopgaver, "leg med ny teknologi", samt deltagelse i relevante kurser og seminarer.

Dine kvalifikationer:
Vi forventer at du har et par års relevant erfaring fra en lignende stilling, hvor du bl.a. har arbejdet indgående med:
PHP
Javascript/Ajax
Erfaring med MySQL - Linux - Subversion

Har du samtidig erfaring med HTML/XHTML og CSS, så vil det yderligere være et plus.

I din ansøgning, må du gerne vedlægge noget eksempelkode og referencelinks til websites, du tidligere har arbejdet med.

Løn: Efter kvalifikationer.

Tiltrædelse: Snarest muligt.

Send din ansøgning med CV til:
Kreativ Direktør Matthias F. Hansen
m@kampus.nu

Om Kampus.nu Aps
Kampus.nu er Danmarks største faglige portal for studerende på videregående uddannelser. Virksomheden er ung og kreativ og bor i et hus på Christianshavn. Portalen blev lanceret i august 2007 og har over 200.000 sidevisninger pr. måned og over 3000 aktive brugere.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. januar 2008 - 16:28 #1
Send *IKKE* til Matthias F. Hansen m@kampus.nu

Send i stedet til Lars Petersen på lars snabel-a kampus punktum nu

Tak (c:
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 21:22 #2
;P