Avatar billede madsbau Nybegynder
16. januar 2008 - 14:51 Der er 1 kommentar

Søger stabil freelance flash ekspert (betalt job)

jeg vil starte med at fortælle hvad jeg laver.

jeg har mit eget firma (Colorblind /Grafisk Bureau) som laver alt inden for wed-design og trykte medier.

vi er 2 i firmaet, en grafiker og mig selv, min grafiker tager slutningen af hans grafiker  uddannelse her til feb. og derfor mangler jeg folk til at lave de opgaver vi nu har imens.

du skal:

være ekspert i de flash programmer du nu benytter dig af eks.dreamweaver, hvis du også kan grafisk design og/eller programmering er dette kun et + men ikke krav.

du vil være på timeløn som vi aftaler sammen, og skal være med på at komme til møder engang imellem på vores kontor som ligger på Nybrogade 20, 1203 Købehavn K (over for Christiansborg ved holms kanal)

ser frem til at høre fra jer alle og jeg kan lige fortælle at jeg mangler

2 freelance designere
2 programmører
3 flash programmører

håber at der kommer en masse gode ansøgninger som jeg kan læse igennem.

referencer er et krav, så jeg kan se at i kan levere den kvalitet vi søger.

kan også fortælle at vi bla. har arbejdet for Debitel, Debitelsolo, Samsung og en masse andre.

(der er ikke så meget inhold på vores side lige nu, men det skyldes at vi har skiftet navn fra Good Morning Denmark til Colorblind / Grafisk Bureau)

i kan altid tjekke siden www.goodmorningdenmark.dk

send gerne til min mail som står i bunden. tak

Med venlig hilsen
Mads Nolsøe Bau
Adm. Direktør

Colorblind / Grafisk Bureau
Nybrogade 20,
1203 København K
Tlf: +45 4260 1012
mb@colorblindweb.dk
www.colorblindweb.dk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. marts 2008 - 11:15 #1
Du er velkommen til at kigge forbi www.larsholmgaard.dk og se mine referencer på flash programmering, webdesign og 3D grafik.