Avatar billede sskriver Nybegynder
22. januar 2008 - 16:12 Der er 24 kommentarer

Min Computer går i blå

Nogen gange når jeg spille f.eks WoW går min skærm lige pludse lige i det der blå med hvid tekst. Har hørt noget med at den over spiller noget ram og sådan.

Kan jeg løse problemeet med noget??
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 16:27 #1
Har du vista?
Avatar billede sskriver Nybegynder
22. januar 2008 - 16:35 #2
Nej windows xp
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 16:50 #3
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 16:52 #4
Ups! kun en fil www.helgec.dk/pagefil.html
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2008 - 20:04 #5
Hej helgec. Er det et eksempel på danskengelsk eller omvendt? :)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2008 - 20:31 #6
Ingen er vel fejlfri selv om guderne må vide at jeg nødig vil indrømme det
Avatar billede justrace Novice
22. januar 2008 - 20:40 #7
Næh, jeg har det næsten lige sådan. Hvis du spørger min kone vil hun nok ikke lige bruge ordet næsten. :)
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 23:35 #8
Forleden gik min skærm helt i blåt. Troede den var til stor skrald.
prøvede den på en anden computer hvor den var normal. Tilbage igen, blå igen.
Jeg tog grafikkortet ud, bootede op på et andet, slukkede og genindsatte
det "gamle" grafikkort. Nu var alt normalt, og har været det siden.
Forklaring: "kraks vejviser"
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2008 - 23:38 #9
jeg har forresten lige i dag sat et andet grafikkort i, for bedre ydelse.
nVidia GeForse 8400 512MB, og skærmen er stadig normal.
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2008 - 01:08 #10
Det der blå med hvid tekst, er det ikke noget med WordPerfect 5.1, tilbage til omkring slut firserne?

Nå, men tjek din temperatur. Måske lidt køling til grafikkort/processor.

á propos temperatur: Hvad er forskellen mellem det thermometer man stopper i munden og det der skal ind i den anden ende?

Sv.: Smagen.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 01:33 #11
justrace - Så er det vist din sengetid:)
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2008 - 02:07 #12
Derfor kan det jo godt tyde på lidt overophedning.

Den der med kraks kort, hvad gik den ud på?
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 02:33 #13
Kraks kort. Det er da en gammel (for gammel?) talemåde. Når man ikke kan få
besked: "Den kan du se i Kraks vejviser efter" svarende til "Den kan du skyde
en hvid pind efter" Men den er måske også for gammel? Måske er det mig der er for gammel:)
Avatar billede enya Nybegynder
23. januar 2008 - 02:40 #14
>jasveg: *GG* - Så er vi vist mange, som er for gamle... ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
23. januar 2008 - 02:52 #15
Godt nok! Det er rart der er andre fra plejehjemmet, der er med*G*
Avatar billede justrace Novice
23. januar 2008 - 10:00 #16
Tjah, jeg er så gammel at de ikke mener det kan betale sig at jeg flytte der hen.
Avatar billede sskriver Nybegynder
26. januar 2008 - 15:19 #17
Over hovedet ingen der ved det??? Døjer meget med det?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2008 - 17:55 #18
Har du overhovedet prøvet som jeg foreslog??
Avatar billede kbech Nybegynder
28. januar 2008 - 00:38 #19
Med alle microsoft produkter løber du ind i Blue Screen of Death, det er svært at undgå, men de gange jeg har oplevet det har det skyltes temperatur, defekt lydkort eller floppy drev..
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2008 - 13:00 #20
Noget nyt her??
Avatar billede sskriver Nybegynder
29. januar 2008 - 16:02 #21
Altså tak for hjælpen Helgec men....

Der til sidst inde i alt det der.... Der har ham der har lavet den 2... det kan jeg ikke finde ud af at lave.. Håber du forst¨år--
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2008 - 18:15 #22
"Håber du forst¨år" Jeg forstår ikke et kvæk, har du mulighed for at udtrykke dig på et forståeligt sprog??
Avatar billede off-line Nybegynder
04. februar 2008 - 13:37 #23
Er det ikke på tide at lukke her?
Avatar billede enya Nybegynder
13. april 2008 - 07:59 #24
Lukketid..?