Avatar billede dr_chaos Nybegynder
30. januar 2008 - 23:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IT-Ingeniør søger aften/weekend opgaver

Hej
Jeg søger aften og weekend opgaver inden for:
C# 2.0 og op.
asp.net 2.0 og op.
SQL server 2000 og op.
Jeg har haft et fast job ved siden af mit almindelige arbejde som udvikler, men nu vil virksomheden selv forsøge at klare deres opgaver. Derfor har jeg ikke så meget at lave på den front.
Jeg har løst opgaver inden for disse områder:
Hjemmesider
Windows programmer
Windows services
Webservices
og meget andet.
Jeg har en mere detaljeret profil her:
http://www.it-jobbank.dk/ShowProfile.aspx?ProfileId=50128238

Løn afhænger af opgaven.
Avatar billede kemiskdild Nybegynder
31. januar 2008 - 00:07 #1
Hejsa!

Er ved at starte egen virksomhed som bygger på kundeservice, så hvis du er interesseret i at have mig som mellemled mellem kunden og dig i de tilfælde hvor der er burg for dine kundskaber, så smid en mail til mig :) kemiskdild@hotmail.com

Opretter en firma mail indenfor de næste par uger :)

Venlig hilsen

Chris
Avatar billede studious_design Nybegynder
31. januar 2008 - 02:57 #2
Tror da vidst at jeg har en kontakt til nogen med en opgave du kan løse... smid mig gerne lige en mail, hvis du får mulighed for det.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design / Projektopslag.dk

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk / www.projektopslag.dk
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
31. januar 2008 - 09:08 #3
Hej Jeg har sendt en kort mail til jer begge to :)
Avatar billede prog1861 Nybegynder
31. januar 2008 - 22:32 #4
Hej
Jeg får ofte nogle opgaver, som jeg af en eller anden grund ikke kan håndtere. Send evt en mail til mig: prog1861@hotmail.com
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
01. februar 2008 - 17:32 #5
mail sendt :)
Avatar billede mikaelch Novice
03. februar 2008 - 18:54 #6
mangler proggramør til projekt til færdiggørelse min side www.stripdanmark.dk evt. nye side da der er visse problemer med nuværende , vil selvfølgelige give løn .

admin@stripdanmark.dk
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. februar 2008 - 19:16 #7
Mail sendt
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. juni 2008 - 09:53 #8
lukker