Avatar billede eksplayer Nybegynder
31. januar 2008 - 21:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstartsproblemer i Vista

Jeg har installeret DeamonToolsLight fra denne side: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

Under installationen fik jeg at vide at jeg skulle genstarte for at gennemføre installationen og nu vil computeren ikke starte op.

Den kommer kun til skærmen hvor Vista står og loader og det bliver den så bare ved med, så jeg kan ikke komme ind til vista :(

Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede osigaard Nybegynder
31. januar 2008 - 22:47 #1
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand !

I fejlsikret tilstand kan du prøve at systemgendanne til et tidspunkt før du prøvede at installere deamon tools, du kan også prøve at afinstallere i fejlsikret tilstand.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2008 - 08:40 #2
http://disk-tools.com/download/daemon+sptd+md5sum

det er vel denne her du har brugt
Avatar billede eksplayer Nybegynder
01. februar 2008 - 08:59 #3
Den skulle åbenbart bare sove på det, her til morgen kom den i gang igen. Tak for kommentarer
Avatar billede eksplayer Nybegynder
01. februar 2008 - 08:59 #4
Lukkes