Avatar billede -xerox- Nybegynder
05. februar 2008 - 10:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskrive ark med fryste celler?

Hep

Jeg er ved at lave en belastningsplan, den strækker sig over 52 uger, så det kan naturligvis ikke være på et A4 ark.

Jeg har frosset cellerne i første kolonne, men de er ikke "frosset" når jeg printer skidtet ud.

Hvad gør jeg galt? Kan det overhovedet lade sig gøre?
05. februar 2008 - 10:09 #1
Det er 2 forskellige funktioner.
Frys ruder fungerer kun på skærmen
Vælg Filer->Sideopsætning, fanen Ark, og indtast hvilke rækker, der skal gentages øverst og hvilke kolonner, der skal gentages til venstre.
05. februar 2008 - 10:10 #2
Hvis det kun er første kolonne, der skal fryses, indtaster du i feltet: 'Gentag kolonner til venstre':
A:A
Avatar billede -xerox- Nybegynder
06. februar 2008 - 00:21 #3
Jeg kan ikke finde sideopsætningen. Jeg har den nye 2007 version af office.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
06. februar 2008 - 00:27 #4
Hej -xerox-

I Excel 2007 skal du vælge fanen "Sidelayout" og så er der en der hedder "Udskriftstitler".

Det svarer  til at vælge "Filer>Sideopsætning>Fanen Ark" i Excel XP

Resten af fremgangsmåden er den samme som erikjuul fortæller, tror jeg da, har ikke lige mulighed for at se om det virker..
06. februar 2008 - 10:47 #5
I Excel 2007
Sidelayout->Sideopsætning, klik på pilen nederst til højre.
Avatar billede -xerox- Nybegynder
12. februar 2008 - 09:28 #6
xylene_free - Får jeg lige et svar fra dig?
26. februar 2008 - 23:09 #7
Lukketid???
Avatar billede -xerox- Nybegynder
26. februar 2008 - 23:34 #8
erikjuul - Ja, ham den anden vil åbenbart ikke være med.