Avatar billede hopeys Nybegynder
08. februar 2008 - 00:20 Der er 2 kommentarer

Ødelagt jobliste

En dag sad jeg som altid og tjekkede min cpu. Jeg gjorde som jeg plejede, og lukkede som jeg skulle.
Men næste gang og fremover så var min jobliste ødelagt.
Ødelagt i den forstand, at jeg kun får adgang til cpu oversigten.
Ikke andet end det.
Den øverste del, altså topbaren er væk!
Jeg har taget et screenshot og lagt på min hjemmeside så i kan se hvad jeg snakker om, da jeg finder det lidt svært at beskrive, da jeg absolut ikke har forstand på det her *S*
http://www.chill-at.dare2think.dk/photogallery.php?photo_id=574
Tryk på billedet for at se det stort.

Jeg prøvede en systemgendannelse da det skete, men det fiksede den ikke.

Og så ved jeg sådan set ikke hvad jeg ellers skal!

Som sikkerhed bruger jeg f-secure og jeg har ikke noget på min puter der ikke skal være der. Så det er ikke det.
Jeg er temmelig sikker på det drejer sig om en fejl 40... Men så fatal at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre for at fikse det.
Og jeg synes ikke jeg ønsker at formattere hele computeren, hvis nu man let og elegant kunne fikse dette problem!

På forhånd tak.
MVH Joan/Hopeys
Avatar billede gammelhat Nybegynder
08. februar 2008 - 00:28 #1
Prøv at dobbelt klikke på rammen, det plejer at gøre underværker :)
Avatar billede hopeys Nybegynder
08. februar 2008 - 08:28 #2
Gammelhat - Var det bare så simpelt? (ja det var det)
Tusinde tak for hjælpen. *S* Sidder og føler mig lidt dum... Men igen jeg kan jo ikke vide hvad jeg aldrig har vidst *S*

Tusinde tak!