Avatar billede gubbibabz Praktikant
15. februar 2008 - 00:25 Der er 3 kommentarer

hmm, en underlig fejl :D?

Jeg har købt mig en ny computer :D... ja det er der ikk det vilde i :)

men.. den her computer er lidt mærkelig når jeg skal tænde den :S
Jeg trykker på knappen... blæsser, hdd og alt hva man nu kan høre.. og mit lys som jeg kan se, det tænder op, og lyder normalt... men 3 sekunder efter slukker den ned igen, skærmen er sort, der kommer ikke noget billede eller noget frem... efter 3 sekunder hvor den er slukket ned igen, så tænder den så normalt op, starter windows og er klar til brug :)... hva kan fejlen være?

jeg har et intel bundkort. med et p35 chipset.. jeg har Geforce 8600GT gfx.. jeg har 250 gb sata2 HDD, et Audigy 7.1 greative lydkort.. 2 GB kingston Ram. og en Q Core Q6600 2.4 ghz processor :) så har jeg en 450 watt strøm forsyning og der er masser af køling i.. nogle store blæsere indbygget i mit kabinet.. jeg har XP pro m. servicepack 2 indstalleret...

nogen der kan sige mig hvorfor den ikke starter op første gang? :S
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2008 - 08:29 #1
En ny PC dækkes af garanti, du mister måske garantien, hvis du begynder, at rode selv.
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 09:18 #2
Lidt feedback?
Avatar billede peet-49 Novice
19. juni 2008 - 07:38 #3
??